woensdag 22 mei 2013

Winkeltjes







Vorige week ontving ik het zonnetje op een donkere en regenachtige dag van Merula! en o wat kunnen wij dit zonnetje goed gebruiken ; ) dankjewel! De lego-bloem oorstekers kocht ik in haar leuke winkeltje www.merulala.nl. Vrolijk word ik van deze oorbelletjes!
Zaterdag shopte ik met een vriendin bij Flying Tiger in Eindhoven! Joepie, eindelijk een leuke winkel in het centrum, dat werd tijd ; )  Ik kocht een kleurrijk schaartje, zelfklevend kastpapier en plastic beestjes voor mijn mannetjes.

Ik wens iedereen een warm zonnetje toe!

1 opmerking:

  1. o haha ik stuurde je net een mailtje terug!
    Wat goed dat er ook een flying tiger nu is in Eindhoven. Ik heb daar al zo vaak iets over gehoord, maar ben er zelf nog nooit geweest! Binnenkort maar weer eens richting Eindhoven dan.

    BeantwoordenVerwijderen