maandag 17 juni 2013

Zondag



Zondag vierden wij vadertjesdag. Raave en ik waren al vroeg uit de veren. Raave verzamelde zijn knutselwerkjes en ik zorgde voor een gezond ontbijt. Midas en papa snurkte maar door...Havermout-pannenkoekjes met rood fruit stond op het menu. Een fijn recept van Sanne van www.grastussenjetenen.nl. Op haar blog vind je het recept.
De bosbessen hadden wij niet in huis dus voegde ik bramen, frambozen, kersen en rode bessen en wat kaneel toe. Ook erg lekker! Wat heerlijk om de kindjes te zien smullen van dit gezonde ontbijt!




De retro stofje kocht ik bij Jack in de box: www.jinb.nl. Maya de bij is de favoriet van Midas! Mijn favoriet is Paulus. Binnenkort gaat Midas verhuizen naar een kleuterbed en ik zou graag een passend dekentje voor hem maken. Dat wordt de uitdaging voor komende tijd ; ) Wat zou ik graag wat meer tijd hebben om het naaien onder de knie te krijgen! Ik ben nog op zoek naar leuke stofjes die bij de retro stofjes passen. Waarschijnlijk worden het retro appeltjes, ik ben verzot op retro appeltjes! en retro stofjes ; )

1 opmerking:

  1. Zondagen zijn zo fijn, wat een feestelijk ontbijtje. Mooie bloem ook zeg en fijne stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen